واژگونی وانت در دزفول ۷ زن کارگر را مصدوم کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ارائه داد غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زلزله در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی
سرخط خبرها

حقوق معلمان از چه ماهی افزایش پیدا می‌کند؟ + جزئیات (یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۲۸۲۵
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
  • ۹
حقوق معلمان از چه ماهی افزایش پیدا می‌کند؟ + جزئیات (یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۱)
وزیر آموزش و پرورش از لایحه رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت تا یک ماه آینده آیین نامه رتبه بندی معلمان تدوین و پس از تصویب در هیات دولت از اوایل سال ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری با اشاره به آخرین تصمیمات پیرامون رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: لایحه رتبه بندی معلمان از سال ۱۳۹۲ مبتنی بر سندتحول بنیادین آموزش و پرورش شروع و در ادامه مسیر با چالش‌های زیادی مواجه شد تا اینکه پس از بررسی‌های متعدد در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، در ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰، از سوی رییس جمهور به آموزش و پرورش ابلاغ شد.

وی با تأکید بر انتظارات به جا و برحق جامعه معلمان درخصوص طرح رتبه بندی گفت: با وجود تمام تلاش‌هایی که انجام شد به نظر میرسد باز هم در اجرای طرح از بُعد زمان، کمی تأخیر داشته ایم که تنها دلیل آن وجود مقررات و قوانین مربوط به اجرای این طرح بود. خوشبختانه در دولت سیزدهم با توجه به حمایت رییس محترم جمهور، اشکالات این طرح سریعا برطرف شده و در نهایت طرح رتبه بندی به نتیجه رسیده است.

نوری با اشاره به اهداف اجرای طرح رتبه بندی معلمان خاطرنشان کرد: رتبه بندی معلمان مبتنی بر سندتحول بنیادین است و مهم‌ترین هدف آن ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت در کشور است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به هدف اصلی رتبه بندی اضافه کرد: طرح رتبه بندی، علاوه بر افزایش حقوق و مزایای معلمان، انگیزه «آموختن دانش» و «رقابت علمی» را در جامعه معلمان ارتقا می‌دهد و این باعث افزایش توانمندی معلمان نسبت به امروز خواهد شد؛ لذا این توانمندی در تربیت دانش آموزان نیز بی تأثیر نبوده و آن‌ها را به سمت اهداف سند و تربیت تمام ساحتی هدایت خواهد کرد.

نوری گفت: ماده دوم رتبه بندی فرهنگیان، به شرح شایستگی‌های ۳ گانه، عمومی، تخصصی و حرفه‌ای معلمان پرداخته و در هر مورد رتبه‌ها را مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه در طرح رتبه بندی، معلمان در ۵ رتبه تقسیم بندی می‌شوند، گفت: دایره شمول رتبه بندی، در دو لایحه‌ای که دولت گذشته ارائه شده بود، بعضی افراد از جمله همکاران فرهنگی که از مدارس به ادارات آمده بودند را شامل نمی‌شد که بر اساس اصلاحات صورت گرفته و مصوبه شورای انقلاب، این اشکال برطرف شد.

نوری ادامه داد: اکنون با ابلاغ طرح رتبه بندی و براساس قانون، وزارت آموزش و پرورش مکلف است آیین نامه مربوطه را در مدت یک ماه کاری تدوین کند که امیدواریم پس از تصویب آیین نامه در هیات دولت، طرح رتبه بندی از اوایل سال جدید اجرایی شود.

منبع: راهبردمعاصر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
0
0
به این میگن سرهم‌بندیِ حساب شده:
گام اول: همه در یک رتبه یکسان،
نتیجه: همه برخوردار از یه میزان افزایش یکسان از یک مبلغ ثابت و حداقلی،
گام دوم: ادغام ده درصد افزایش سالیانه و قانون خدمات کشوری در همین شندرغاز افزایش ناشی از قانون سرهم‌بندی،

نتیجه منطقی: اینجوری هم عٓدالت دولت مردمی و هم فسادستیزی مجلس انقلابی جامه عمل می‌پوشه، و هم بیت‌المال مسلمین تکون نمی‌خوره، و هم جیب معلمان می‌ترکه از انباشت پول!!!!!!

پیش‌بینی: در اثر تجمیع سه قانون (قانون افزایش ده درصد سالیانه، قانون خاک‌خوردۀ خدمات کشوری، قانون سرهم‌بندی) به همه معلمان بین ۱ تا ۱/۲۰۰ اضافه میشه، و برگ زرینی به افتخارات دشمن‌شکن دولت مردمی و مجلس انقلابی در تاریخ ثبت خواهد شد و دهن استکبار سرویس می‌گردد
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
0
0
بازهم وعده و وعید ، قرار بود از مهر ۱۴۰۰ محاسبه شود ،حالا شد از ۱۴۰۱ ، نگه می دارند تا پایان خرداد ،دیگه رتبه بندی ،داستان دیگری شروع میشود
چنگیز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
0
0
به حال مملکتی که دو قرون حقوق معلم و کارگر را توی بوق و کرنا می کند و حقوق نمایندگان و مسئولانش محرمانه و سکرت است باید گریست.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
0
0
فقط باید گفت خاک بر سرتون با این طرح دادن و اجرا کردن، خدا انشالله ریشه تونو بکنه
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
0
0
با این رتبه بندی آبروی معلمان را بردن البته خوراک خوبی هست که دولت عمدا در بوق و کرنا می کنه تا عوام را علیه معلمان هر زمان که خواستار حق و‌حقوشان شدند قبل از دولت مردم عوام معلمان را خاموش کنند که هی به شما پول می دن باز اعتراض دارید سیاست خیلی خوبی هست سرکوب خواسته های اقشار با به جان هم انداختن مردم و خندیدن به ریش ملت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
0
0
ایران با آمریکا هماهنگه ما بازیچه ایم
پلیس خوب و بد
امریکا الان پلیس بده
زینب
United States of America
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
0
0
معلمان یکبارشده باهم متحدشوندوامتحان نهایی رابرگزارنکنندیااینکه برگزارکننداما نمرات تا اجرای احکام رتبه بندی وافزایش سنواتی نزدخودنگه دارنداونوقت ببینم چه حرفی دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
0
سلام خواهش میکنم بگوئید از چه ما هی به حقوقها اضافه میشود که ما تکلیف خودمان را بدانیم دیگر خسته شدیم از بس گفتید عمل نکردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
0
خاک به سرتون با این همه دروغ
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->